2015. január 30., péntek

F.I.T. 1 – a felén túl

  

Ahogyan a cím is mutatja, elérkeztem a program feléhez. Ami most már stabil adat, hogy a súlyom napok óta nem megy 70,4 kg fölé, viszont sajnos lefelé sem moccan. Ezt persze valahol megértem, hiszen a testem átalakulása nem csak a méreganyagok és a zsír távozásából áll, hanem a rendszeres testmozgásnak köszönhetően nyilván izmosodom is. Az izomról pedig tudjuk, hogy nehezebb, mint a zsír, így nem csoda, hogy picit megállt nálam a testsúlycsökkenés.
Amivel viszont nagyon elégedett vagyok, az a lapos pocakom és szemmel láthatóan kevésbé feszül a nadrág a popsimon is, és mintha a felkarom is kisebb lenne, ettől szuper boldog vagyok! J A célom a program kezdete előtt egy kényelmes, csinos 38-40-es méret elérése volt. Persze nincsenek olyan ábrándjaim, hogy valaha beleférnek a vállaim és a hátam egy 38-as ingbe vagy zakóba, de azt hiszem, olyan eljárást még nem találtak fel, ami az én alkatomnál megoldaná ezt a kihívást. Vagy legalábbis nagyon fájdalmas és értelmetlen lenne… J Erre a problémára csak egy jó varrónő a megoldás, aki szépen bekarcsúsítja nekem a 42-es mérető felsőrészeket. Ami lényegében a cél: a nőies homokóra alkatom megtartása egy picit feszesebb, kevésbé röcögős formában. Jelentem, most így a félidőben nagyon jól állok ezzel!

Köszönöm mindenkinek, aki követ, még ha nem is hagytok megjegyzést, látom az oldalletöltésekből, hogy itt vagytok és velem együtt kíváncsian várjátok az eredményeket! A hétvégére pedig készülök egy pici meglepetéssel! J


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése