2015. január 2., péntek

Dezodorálás egészségesen?


Évekkel ezelőtt kezdett terjedni a köztudatban, hogy az alumíniumsóval hatékonnyá tett dezodorok közrejátszhatnak a mellrák kialakulásában. Ha ennek nem is ültem fel egyből, az azért elgondolkodtatott, hogy a hipi-szupi izzadásgátlók mellett tényleg száraz maradt a hónaljam egy-egy hosszabb nap után is. Minél többet olvastam a témában, annál egészségtelenebbnek tartottam, hogy készakarva akadályozom meg a testemet abban, hogy tisztuljon. Az izzadás ugyanis egy teljesen természetes folyamat, az ezt kísérő szagok azonban már kevésbé.
Így elkezdtem keresgélni a drogériák polcain a deók összetevőit böngészve – őrületbe kergetve ezzel az eladókat és a biztonsági őröket J - alumíniummentes termékek után kutatva. Évekig használtam a Nivea Pure & Natural golyós és fújós dezodorait, és az elején nagyon szerettem ezt a kombót. Finom volt az illata és hatásosnak bizonyult. Ám néhány hónap után naponta sokszor használnom kellett és így sem győzte le a kellemetlen szagokat, így elkezdtem más alternatíva után kutatni.

Pár hónapja találkoztam a Forever alumíniummentes deójával, amire kíváncsi voltam, de óriási eredményeket nem vártam tőle, elvégre ismertem már a természetesebb összetevőjű hónaljcsodákat. De őszintén meglepett a tapasztalat, amikor egy hosszú, rohanós téli nap estéjén, úgy 10 óra körül feszengve szaglásztam a hónaljamat, van-e nyoma a reggel 6 óta tartó futkorászásnak és a 40fokon fűtött vonaton való órákig tartó utazásnak. Totál meglepődtem rajta, hogy bizony semmilyen kellemetlen szagom sincs!
Remek is termék ez, lassan fogy és hatásos, nem irritál, más nem is kell. A természetes izzadást nem gátolja, de nem vagyok büdös. Egy ismerősömnek is ajánlottam, aki a használat után panaszkodott rá, hogy neki bizony érződik a testszaga nap végén. Ezt úgy orvosoltuk, hogy fürdés után egy-egy fújásnyi Aloe First-öt tett a hónaljára, ami egy gyógynövénykeverék és nagyon hatékony a kellemetlen szagokat okozó baktériumok ellen. Pár nap múlva megszűntek a szagok, az ismerősöm azóta minden probléma nélkül használja a deót magában.


Az ő sikerén ajánlom így szeretettel azoknak is ezt a kombinációt, akiknek eddig kudarcba fulladtak kísérleteik az alumíniummentes dezodorálással. Az egészségünk érdekében megéri, tényleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése