2015. január 26., hétfő

Sonya Mineral Make Up

Elnézéseteket kérem, hogy most nem a FIT1-ről jelentek, de ezt a csodát muszáj megosztani a nagyközönséggel! J (Ígérem, hamarosan jön a FIT1 –ről is a friss infó)

Nagyon régóta használok alapozókat, szerintem úgy 14 évesen érkezett az első benyomás az anyukám pipere szekrényéből elcsent AVON alapozóval. Ez még az a típus volt, amit pici szivaccsal kellett kivájni a kompaktból. Utána próbálgattam a folyékonyakat, volt közöttük nagyon híg és nagyon tömör, olajos és olaj nélküli, olcsóbb és drágább. Jó ideje viszont a BB krém mellett tettem le a voksomat, mert az ápol is, nincsenek benne csúnya összetevők és a fedésével is elégedett vagyok. Manapság azonban egyre több helyen botlok bele a por állagú alapozókba és egyre jobban izgatja a fantáziámat a dolog. Eleinte meg voltam győződve róla, hogy az én kombinált, T-vonalon diszkógömbként fénylő, egyéb helyeken viszont szárazan hámló bőrömre nem ez az állag lesz a befutó, ráadásul a piacon kapható kínálat sem győzött meg arról, hogy szükségem lenne rájuk, miután egy alaposabb pillantást vetettem az összetevőikre. Azonban miután kiderült, hogy a Forevernek is van ilyen terméke, gondolkodás nélkül vetettem bele magam a tesztelésbe, hiszen az összetevők felől tudom, hogy itt teljesen nyugodt lehetek, kizárólag természetes, ápoló hatású alapanyagokat találni minden termékben. Nos, lássuk a tapasztalataimat!


Ma 11 körül tettem fel nagyon vékony rétegben a Natural árnyalatból. Értelemszerűen púder nem került rá, picit kontúroztam, pirosítottam és suhantam is a dolgomra. Délután 3 óra körül beugrottam egy fotóshoz, hogy igazolványképeket csináltassak. Ekkor ért az első döbbenet, amikor tükörbe néztem. Alapvetően iszonyatosan hamar kifényesedik a bőröm, teljesen mindegy, milyen az időjárás, így mindig van a táskámban mattosító papír és púder, hogy orvosolni tudjam a helyzetet. Most is meg akartam igazítani a sminkem a fotózás előtt, de erre egyáltalán nem volt szükség! Mutatom, hogy nézett ki a helyzet kb. 4 óra városban töltött rohangálás után:


Hazafelé út közben már tudtam, hogy erről mindenképpen be fogok számolni itt a blogon, de gondoltam, akkor már teszteljünk rendesen, extrém körülmények között is! Gyorsan készíttettem egy képet 5 órakor, mielőtt átöltöztem volna a futáshoz. Itt sem púdereztem le semmit és mattosító papírt sem használtam. (A vaku miatt picit jobban csillog, mint élőben, de januárban délután 5-kor ne akarjon az ember vaku és lámpafény nélkül fotózni :s )


És egy 4,7km-es futás utáni kép:


Nyilván megkopott picit az orrom körül a gyakori orrfújás miatt és rendesen le is izzadtam, de az a helyzet, hogy még mindig vállalhatóbb az állapot, mint 2-3 óra nyári melegben eltöltött idő után. Döbbenet…

Szerintem áldás ez az alapozó a nagyon zsíros, vagy éppen kombinált bőrű lányoknak! Szép, egységes bőrképet ad és hosszú órákon át bírja a kiképzést, nagyon örülök, hogy végül kipróbáltam! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése