2015. január 22., csütörtök

F.I.T. 1 - 4-5.nap

Jelentem, túléltem a szülinapi hétvégét a program megszegése nélkül, ez azért nagy teljesítmény a 2 napos kísértést figyelembe véve! :) 
Igaz ugyan, hogy az egész napra előirányzott kalóriamennyiséget nagyrészt egyszerre fogyasztottam el, de ezen kívül csak shaket és sok-sok vizet ittam és maximum pár szem gyümölcsöt ettem. Szerencsére az edzésekben a 4-5. nap pihenőnap, így erre nem kellett külön figyelnem az utazások közben, a holnapi napot viszont még ki kell találnom, hogyan oldom meg, mert az még 200 km-es oda-vissza utazással és munkával fog telni, de majd sikerül valahogy! :)

Picit más: a napokban azon dolgozom, hogy elinduljanak kisebb csoportok a programmal az ország több pontján, ne csak Budapesten. Arra kérlek Titeket, hogy ha Szegeden ismertek valakit, aki szívesen csatlakozna, szóljatok nekem! Köszönöm! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése