2014. december 3., szerda

... és ami segített

És akkor lássuk, amire mindenki kíváncsi: mi volt az, ami segített.
2014 júliusában elkísértem apukámat egy orvosi vizsgálatra Budapestre, ahol én is megnézettem magam, ha már ott jártam. A már ismert bőrproblémám mellett megmutattam neki az ekcémás (pikkelysömör) foltjaimat mindkét könyökömön és a fejbőrömön. Utóbbival szintén több bőrgyógyásznál jártam már, de mindegyiknek egyforma volt a véleménye: ez hajlam, gyógyítani nem lehet, csak szteroidos készítményekkel kezelni, de a stressz újra és újra előhozza. Köszi…
Ezen kívül szóba került még a testsúlyingadozásom, ami egész eddigi életemben irt rapszodikus volt: az elmúlt 15 évben például 1 év alatt képes voltam 10 kilót leadni vagy felszedni mindenféle különösebb táplálkozási vagy mozgásbeli változtatás nélkül.


És ekkor jött a meglepő, de utólag belátom, teljesen logikus megállapítás a doktornő részéről: az összes problémám egy tőről fakad, nincs rendben az emésztőrendszerem. Ha ezt helyreállítjuk megfelelő vitamin, ásványi anyag és folyadék bevitelével, minden panaszom meg fog szűnni.  Ezt akkor hittem is és nem is, de úgy voltam vele, megpróbálom, hiszen sokkal rosszabb dolgokat is tettem már a testemmel, bőrömmel az elmúlt évek alatt, némi vitamin nem árthat J


Ezeket a termékeket kezdtem el fogyasztani. Aloe gél az emésztőrendszer kitisztítása érdekében és a gyulladásokra, probioticum a bélflóra helyreállítására és zöldségtabletta a hiányzó vitaminok, ásványi-anyagok pótlására

Ezek mellett pedig a bőrápolási rutinom is megváltozott: sokkal kevesebb terméket kezdtem el használni, de azok egytől egyik természetes alapanyagból készült, mindenféle allergizáló, mesterséges anyagtól mentesek voltak.


Aloe First számtalan gyógynövény kivonatával és Propolisos krém a gyulladásos területekre és az ekcémára.


Színtiszta Aloe gél és mesterséges anyagoktól mentes Sonya szérum a vízhiányos bőröm hidratálására

És láss csodát, úgy 1 hónap után érezhető volt a változás: elkezdett letisztulni az arcom. Persze voltak még pattanások, de nem gyulladt, iszonyatosan nagy gümők. Ezen kívül az ekcémás foltjaim is most először tűrhetőbbnek néztek ki annak ellenére, hogy letettem a szteroidos készítményt. Ekkor kezdtem hinni benne, hogy végre működik valami.

Azóta már jó pár hónap eltelt és az eredmény egyre jobb. A múlt hónapban pedig elvégeztem egy 9 napos tisztítóprogramot, ami még látványosabb változásokat hozott és nem csak a bőröm állapotában, de ez már egy következő bejegyzés témája lesz J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése