2015. február 1., vasárnap

Hétvégi eredmények – avagy mit is mutat a centi?

 

Vasárnap volt segítségem, így végre meg tudtuk mérni a kritikus pontokat, hogy a számok terén is megbizonyosodhassak arról, ami már az elmúlt napokban látható volt. Nagyon kíváncsian álltunk neki a méricskélésnek és annyit előre elárulok, hogy nagyon örülök ezeknek a számoknak! J (Összehasonlításként a táblázatban láthatjátok a több, mint 2 héttel ezelőtti, első napi adatokat)

(cm)
Február 1.
Január 15.
Mellkas
89
89,2
Derék
73
78,5
Csípő
92
95
Felkar
32,5
33,5
Comb
63
64
Vádli
39,5
40,2


A bónusz pedig számomra a súlyom volt: amint láthatjátok, hosszú idő óta először végre 70kg alatt vagyok, szuper!! Óriási, mekkora jelentősége van néhány számnak, de hát ez van! J  
           
Ami az adatokból tanulság számomra: ahhoz, hogy a combomon is jelentős változást lássak, célzott tornával kell nekilátnom a területnek. Ha van esetleg ötletetek, kedvenc torna-videótok vagy gyakorlatsorotok, kérlek, ne tartsátok vissza, most mindenre nyitott vagyok!


És a meglepetés: értesültem róla, hogy keresik azokat a fiatal lányokat és fiúkat, akik a program segítségével változtatni szeretnének az életmódjukon és az alakjukon. A fiatalok amellett, hogy bizonyosságot szerezhetnek saját tapasztalatból a program sikeressége felől, értékes nyereményekben részesülnek. A nyertes fiatal pedig egy éven keresztül lesz a program arca, mindennel, ami ezzel együtt jár: sok-sok fotó, sajtómegjelenés, szuper lehetőség! Szóljatok, ha ismertek valakit, aki számára ez érdekes lehet, hogy elirányítsam őt az illetékes személyekhez. Én sajnos pár hónappal kicsúsztam a jelentkezési korhatárból, de szeretném, ha egy ismerősöm részesülne helyettem a sok jó dologban, amit ez a lehetőség nyújthat! J


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése