2015. február 5., csütörtök

Hajaj :)



Ilyen témakörben még nem posztoltam itt a blogon, de ezeket a jóságokat mindenképpen szerettem volna megmutatni Nektek!

Nem ismeretlen számomra a Tangle Teezer, pár éve már csak és kizárólag a kis kompakt utazós változatát használom fésülködéshez, annyira megszerettem! Anno még akciósan vettem egy internetes webáruházban, akkor ez volt a legolcsóbb az összes fajta közül. Egy jó ideje viszont izgatta a fantáziámat a többi, nagyobb darab is, gondolván, hogy azok még hatékonyabban teljesítenek. Pár hete szemezgettem már az Iparfüméria akciójával, ahol 2.490 Ft-ért árulják a Salon Elite változatot. Párszor már bepakoltam a kosaramba, de a postaköltség miatt mindig letettem a rendelésről, luxusnak éreztem ezt az egy dolgot házhoz hozatni. Hiába néztem szét az egyéb kínálatban, nem találtam más kedvemre való dolgot; parfümöt jó ideje nem használok már és a szépségápolási termékeimet is nagyon megválogatom amióta látom, hogy a szép összetevőlista milyen csodás változásokat eredményez nálam. Végül tegnapelőtt jutottam odáig, hogy megrendeljem, mert még így is megéri az árát, ha megnézem, a különböző drogériákban mennyiért árulják ezeket a fésűket. Azért csak nem tudtam nyugodni, és még egy hajbizgentyűt is bedobtam a virtuális kosaramba, amire egy ideje már kíváncsi voltam. Lentebb azt is megleshetitek! J

Na de lássuk a fésűt:

 

Tényleg jól szuperál, az én vékonyszálú, gubancolódásra extrém módon hajlamos hajamat is pár mozdulattal kezeli ez a sok-sok különböző méretű kis tüsi, úgyhogy maximálisan elégedett vagyok vele! A pici kompakt változatot így fixen az utazós neszesszeremben tarthatom, így tutira nem hagyom itthon sosem. 

És íme a másik termék, ami érkezett: ez a leginkább telefonzsinórra emlékeztető bizgentyű olyan hajgumi, ami nem hagy nyomot a hajban, nem töri azt meg egy egész napos viselés után sem.


 így mutat a hajamban

Ez azért elég praktikus szerintem. Eleinte kicsit szkeptikus voltam vele kapcsolatban, kíváncsi voltam, hány kilo hajszál távozik majd a gumi eltávolításával, de ahogyan a videón is láthatjátok, pánikra semmi ok, minden a helyén maradt, aminek kellett! :D


 Ti ismeritek a Tangle Teezert? Kipróbáltátok volna minden előzetes tapasztalat nélkül a telefonzsinórt? J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése