2015. február 22., vasárnap

F.I.T. 1 pipa! Üdvözöllek, F.I.T. 2! :)

Mióta utoljára hírt adtam a haladásomról a F.I.T.1 programon, azóta sikeresen le is zártam! Ennek már több, mint 1 hete, de azóta nem volt alkalmam méreteket venni és fotózkodni, ezt most végre pótoltam.

Bevallom őszintén, először nem voltam elégedett az eredménnyel, nem láttam magamon olyan nagy változást annak ellenére, hogy a farmernadrágokat egyre jobban össze kell húzni magamon az övvel, hogy ne csusszanjanak le rólam, és „sajnos” elértem azt a szintet is, amikor a szövetnadrágjaim már nagyon csúnyán elállnak tőlem, kissé pohosnak nézek ki bennük.

ennyire eláll a derekamtól a farmerom

így hordtam korábban az övemet

és ennyire szorosra kell húznom most, hogy ne essen le rólam a nadrág :)

az elmúlt időszak szerzeményei, végre egyértelműen M-es a méretem
A kilókon viszont nem láttam változást, 69kg alá nem ment a mérleg sohasem, ami miatt picit csalódott voltam. Így vekengtem is rendesen, hogy mi legyen a következő lépés: ismét csináljam meg a F.I.T.1 programot, amivel további súlyvesztést érhetek el, vagy lépjek tovább a F.I.T.2-re, ahol már a szálkásításon van a  hangsúly.

F.I.T.2 táplálék-kiegészítői
Orvosi tanácsra végül utóbbi mellett döntöttem, így az elmúlt 1 hét óta ezen a programon vagyok. A rutinomon sokat nem változtattam, ugyanúgy igyekszem tartani a heti 5 edzést, ha nem spinning órán vagyok, akkor pedig az otthoni fél óra cardio után még hasazok egy jó adagot.

otthoni edzés
Az étkezésben megengedett a picit több kalória, és igyekszem nagyon fehérje dúsan táplálkozni, hogy legyen anyag az izmosodáshoz! J

rakott zeller tonhallal és céklával

vacsi gyümölcsökkel, müzlivel és ARGI+-szal
Továbbra is majd’ kicsattanok az energiától, sokat dolgozom, de így is könnyedén tudom követni a programot.

Sokan észreveszik a változást, és hát a hétvége után én is meggyőződhettem róla, van is mit! J Nekiestem otthon a gardróbszekrényem hátuljának, hogy felpróbáljam a hátulra száműzött, kihízott holmijaimat, és bizony ért pár meglepetés! J Jó pár blúzom került elő, amikben már egy ideje kényelmetlenül éreztem magam, túl passzosak, rövidek voltak. Most tökéletesen állnak! De a legnagyobb öröm akkor ért, amikor kíváncsiságból felvettem a komplett ballagási-szalagavatós szettemet. Az a helyzet, hogy jók rám!!! Nagyon örülök neki, mert ahogy már említettem, az összes szövetnadrágomat csúnyán kifogytam, de most végre van egy, amit hordhatok!

Vannak még célok, nem állok le, teljes gőzzel fut a F.I.T.2, amiről igyekszem rendszeresebben beszámolni. Ami biztos, INSTAGRAM-on gyakran hírt adok magamról egy-egy képpel, amiken láthatjátok például, miket eszem, hogyan edzem, stb. Ha van kedvetek, kövessetek a dn_agi név alatt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése