2015. április 2., csütörtök

F.I.T. 2 zárás

Jöjjenek a várva várt eredmények a FIT2 zárása után, már én is nagyon kíváncsi voltam, mit mutatnak a centik!

Ma végre segítségem is volt a méréshez és az időtényező is adott volt a bejegyzés megírásához, úgyhogy íme. (Nem is olyan egyszerű ez az életmódváltásról való blogolás, ugye?) Emlékeztetőül idetettem a múltkori eredményeket is.

(cm)
Március 31.
Február 1.
Január 15.
Mellkas
87
89
89,2
Derék
70,5
73
78,5
Csípő
88
92
95
Felkar
31,5
32,5
33,5
Comb
60
63
64
Vádli
39,5
39,5
40,2









Ugye-ugye, az én állam is leesett a számok láttán! A nemrégiben vásárolt 38-as nacim kb. úgy néz most raktam, mint azt megelőzően a 42-es… Legális indok a vásárlásra, juhúú!

Az izomzatommal azonban még közel sem vagyok elégedett, bár az is igaz, hogy a mozgásomon nem változtattam szinte semmit a FIT1-hez képest. Maradt a futás, spinning, olykor-olykor hasazás. Egy kedves személyi edző ismerősöm azonban felajánlotta a segítségét, és mutat nekem pár trükköt, amivel tutira izomnövekedésre edzhetek! Köszi Zoli! J
Így úgy döntöttem, folytatom a FIT2 étrendjét és bízom benne, hogy az igazi izomfejlesztő gyakorlatoknak köszönhetően 1 hónap múlva már teljes mértékben elégedett lehetek az eredménnyel!

 

Annak, aki még hezitál a program elvégzésén: ma este 8-tól élő internetes TV adásban dr.Fábián Mária ismerteti a részleteket fél órában, utána pedig válaszol az írásban feltett kérdésekre.

Az alábbi linken tudtok ingyenesen bekapcsolódni:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése