2015. április 20., hétfő

Sonya Aloe Exfoliator

Egy kozmetikus ismerősöm azt mondta egyszer, hogy az, aki arcradírozás nélkül ken magára mindenféle kozmetikumot – lehet az bármennyire hiper-szuper – az akkor is csak olyan, mintha ruhástól állna be a zuhany alá megmosakodni! Szerintem ez elég kifejező…

Nagyon régóta használok különböző bőrradírokat. Korábban azt hittem, az a legjobb, ha telis teli van durva szemcsékkel, mert azok majd hatékonyan távolítják el az elhalt hámsejteket. Ennél nagyobbat szerintem nem is tévedhettem volna.. Persze fontos, hogy egy bőrradír jól dolgozzon, de nem az a cél, hogy a mindenféle gyümölcsmag-őrlemények össze-vissza karistolják a bőrömet. Amikor erre felhívták a figyelmemet – mert nem voltam ám olyan okos, hogy erre magamtól jöjjek rá J - szépen lassan a kémiai bőrradírok felé kezdtem fordulni. Ezekről azt kell tudni, hogy nem fizikailag gyalulják a bőrt a nagy szemcséikkel, hanem különböző savakkal távolítják el a már feleslegessé vált, élettelen kis bőrdarabokat. Ezekből is sokfélét próbáltam már, de ez a téma megérdemel egy másik bejegyzést.



Csak azért meséltem el mindezt Nektek, hogy érezzétek a szkepticizmusomat, ami a címben jelölt termék kipróbálása előtt jellemzett. Ez szintén a fizikai bőrradírok családjába sorolható, de nem a durván karistolóak közé.
  
 

 
A munkát a jojoba golyócskák végzik, amik a folyamatos dörzsölés hatására kipukkadnak és ezáltal még ápolják is a bőrt. Ezért én úgy használom, hogy amikor már jó alaposan átmasszíroztam vele az arcomat reggel, akkor még kicsit magamon hagyom, mielőtt lemosnám. Eközben általában fogat mosok, vagy teszek-veszek a fürdőszoba környékén, így a jojoba még kifejtheti a bőrömön az áldásos hatását J

A lemosás után az eredmény pedig pihe-puha pofi, amire a hidratálás után gyönyörűen lehet sminkelni!

Tudom, hogy nem túl lényeges szempont, de a hatása mellett én még az illatát is imádom! Ezek a benne lévő aloétól, citromfűtől és jojobától származnak, amik a fincsiségük mellett hatékonyan ápolják a bőrt. Akár mindennapi használatra is javaslom, nem terheli meg a bőrt.

Itt megtaláljátok a webáruházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése