2015. április 20., hétfő

Sonya Aloe Refreshing Toner

Amikor a Sonya család termékei szépen lassan beszivárogtak a fürdőszobámba, úgy gondoltam, teszek egy próbát a hozzájuk tartozó tonikkal is.

Ezzel a fajta készítménnyel meglehetősen érdekes kapcsolatot ápolok. Tinédzserként szerintem a tonik volt az első bőrápolási kellékem, hiszen a reklámok mind az ígérték, hogy ha ezt használom, reggelre volt-nincs pattanás. Nyilvánvaló módon rohantam hát az első közelembe eső drogériába és borzalmasabbnál borzalmasabb kotyvalékokat vásároltam össze. Ezek az alkohollal és szalicilsavval csurig töltött szörnyűségek persze csak tetézték a bajt, kiszárították a bőrömet és csak még pattanásosabb lettem tőlük… Így a tudatlan tinédzseréveim után jó időre búcsút intettem a tonikoknak.

Aztán tudatosabb bőrápolóként újra a szemem elé kerültek ezek a termékek, de már alkoholmentes változatban mindenféle fincsiségekkel. Ám még ekkor sem éreztem késztetést arra, hogy tegyek egy próbát velük, egyszerűen felesleges lépésnek tartottam a micellás vizet is tartalmazó akkori arcápolási rutinomban.


Visszakanyarodva a tesztünk tárgyához, szerintem nem kell mondanom, hogy ennek a terméknek köze nincs a fentiekben emlegetett rémségekhez… Nem tartalmaz alkoholt, viszont bővelkedik olyan finom összetevőkben, mint az aloe vera, a jojoba, a fehértea és az uborka. Mind azt segítik elő, hogy a tisztítás után nyugtassuk a bőrt és helyreálljon a PH-ja - ami ugyebár a tonizálás eredeti célja -  és előkészítik a bőrt a hidratáláshoz.

Őszintén szólva egyáltalán nem tudok beszámolni semmilyen különös érzésről, ami a használata után következik. Tisztítás – leginkább radírozás – után áttörlöm vele az arcom, nincs csípő vagy feszülő érzés, egyszerűen csak puha az arcom és kész, jöhet a hidratáló. Ha ezt kell tennie egy toniknak, akkor azt hiszem, ez bevált! J

Itt tudjátok megvásárolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése