2015. április 26., vasárnap

Baked bronzosítók

Ma nagyon helyes különlegességekkel készültem Nektek. Aki követ Instagramon, az már láthatott képet az egyik pici csodáról.


A limitált Sonya Baked kollekció első darabja ez a kis rózsás highlighter. A szokásos átlátszó tetejű, jól zárható lila kompaktban kapott helyett, amiből elegánsan kidomborodik.


A színe és a fénye szerintem mesés… Óvatosan kell bánni vele, különben hamar diszkógömbbé válik az ember tőle!


Szerintem míg élek, elég lesz számomra ez a mennyiség. De nem is baj, mert pusztán nézegetni is imádom! Ki van még így vele? J


Én a szemfestékemet is fel szoktam dobni vele, ha egy kis plusz csillogásra vágyok.


A másik kedvencem a Bronzed névre hallgató kis bronzosító. Alig várom már, hogy egy kis színt szerezzek a napon, mert szerintem barna bőrön mutathat a legjobban ez az aranyos csillogás!

 

Ezzel is érdemes óvatosan bánni a finom hatás elérése érdekében. És hát mennyire szép már ez is?? Mesés!!

A kollekció harmadik tagjával sajnos nem rendelkezem, de a hivatalos fotót megmutatom Nektek róla. Copper néven találjátok meg a többi társa mellett.

Ha bármelyik elnyerte a tetszéseteket, azt javaslom, most csapjatok le rá, mert ahogy említettem, ez a kollekció limitált, és már csak pár darab van belőlük. ;)

Itt érhetitek el őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése