2015. április 19., vasárnap

Sonya Aloe Purifying Cleanser

Meséltem már Nektek arról, hogy az arcbőröm javulását milyen termékekkel sikerült elérnem. Azóta még többet változott az arcápolási rutinom, hiszen végre minden használt kencét sikerült lecserélnem olyan darabokra, amelyek maximálisan bizonyítottak: tiszták, nem irritálnak és megbízható forrásból származó összetevőket tartalmaznak.

A hozzáértők azt mondják, hogy az arcápolás első lépéséhez, a tisztításhoz gyakorlatilag teljesen mindegy, milyen terméket használunk, a lényeg csak annyi, hogy ne legyen benne semmilyen irritáló, comedo képző anyag, és persze ne szárítsa a bőrt. Az, hogy ezen kívül milyen fancy összetevőket tartalmaz, nem számít, hiszen a lemosó nincs huzamosabb ideig a bőrünkön, úgy sem szívódik fel semmilyen csoda hatóanyag belőle. Ezzel én is maximálisan egyet értek, a gond csupán annyi, hogy nem is olyan egyszerű a fenti kitételeknek megfelelő lemosót találni, ami kíméletesen távolítsa el a sminket és tisztítja meg az arcot. 


Úgy gondoltam, ha már bejött a Flawless by Sonya széruma, a lemosóval is teszek egy próbát. Nézzük a tapasztalataimat: a lemosó állaga könnyed, valahol a krémes és a tejes között található. Én nedves vattakoronggal használok belőle egy borsónyi mennyiséget, miután a szememről egy másik termékkel a szemsminket már eltávolítottam. Könnyen és gyorsan tisztítja meg a bőrömet, nem hagy maga után semmilyen különösebb érzést. Nem szárít, nem húzódik utána az arcom.


Az összetevők között első helyen találjuk az aloét, citromfüvet és egyéb gyümölcssavakat, amik a hatékony tisztításért felelnek.

Röviden és tömören, nekem bejött! J

Ha kedvet éreztek a kipróbálásához, itt megtaláljátok a webáruházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése