2015. március 30., hétfő

Brilliant Blush pirosítók

Sokáig nem tartottam fontosnak az arcpír használatát, igyekeztem minimálisra szorítani a sminkeléssel töltött időt. Én is azok közé az emberek közé tartozom, akik szívesebben alszanak reggel 10 perccel tovább, mint hogy komplett sminket készítsenek. Korábban csak az volt a fontos, hogy elrejtsem a bőrhibáimat, nálam ebben merült ki a smink. Aztán mikor 2,5 évvel ezelőtt belecsöppentem a beauty blogok világába – Csipkelány posztjai nagyon sokat segítettek! J - , láttam, mennyit dobhat az ember arcán, hogy ha a „bevakolás” után újra keretet, árnyékokat, színt ad a pofijának. Így kezdtem el először pirosítót, később kontúr színeket is használni.


A mai posztom főszereplői a Sonya család Brilliant Blush pirosítói, amellett, hogy természetes alapúak, nem allergizálnak, még aloét is tartalmaznak. És természetesen még csodás színekben is kaphatóak!


A pigmentáltságukat átlagosnak mondanám, azonban szépen építhetőek. Összesen hat árnyalatban kaphatóak az egészen kislányos, babarózsaszín árnyalattól kezdve az egészen vadorzó tégla és ciklámen színig. Az első háromhoz a mintához 2x mártottam az ecsetet, a második adaghoz viszont elég volt 1x ehhez az eredményhez. Igyekeztem úgy megmutatni őket, ahogy arcon is hordanám őket.

A színek sorban, a képeken balról jobbra haladva:



Mia 392 – egyszerű, matt mályvás rózsaszín, nagyon szeretem!
Aanya 388 – selyemfényű piszkos rózsaszín, ünnepibb alkalmakkor imádom, highlightot sem használok hozzá.
Bella 390 – matt halvány rózsaszín, az én sötét bőrömön bárhogy húzgáltam, nem érvényesül. Szerintem a fehérbőrű lányoknak varázsol igazi babaarcot!



Layla 389 – a téglaszín, ami a kompaktban elsőre ijesztő lehet, de nagyon jól lehet vele játszani: az enyhe napcsókolta hatástól kezdve igazi karakteres arcot is lehet vele varázsolni!
Sofia 393 – a vadorzó ciklámen, amitől elsőre mindenki megijed, pedig nagyon szép hatás elérhető vele finoman felhordva. Építve pedig valódi ciklámen bomba! J Nincs benne csillám, matt.
Olivia 391 – a Mia szín csillámos verziója, talán picit kékesebb tónusú.



Rajtam a 392-es Mia látható, nekem ez a kedvenc, hétköznapi darabom, minden csillám nélkül, csak a tiszta szín.


A termékek épp most esnek át az arculatváltáson, az eddigi zárt kompakt helyett, amiben egy tükör is helyet kapott, immáron átlátszó fedéllel lesznek kaphatóak. Szerintem ez praktikusabb is, ezt a pici tükröt én úgysem nagyon használtam, az új verzióban pedig egyből látni, melyik színt veszem elő a fiókból!

Én nagyon örülök, hogy rájuk találtam, mivel szembetűnő a változás, ha az ember lánya tényleg nem sajnálja az időt erre a plusz lépésre a reggeli sminkelés közben. Az pedig, hogy az arc igen kényes pontján – az orcákon – sem használunk mitesszerképző termékeket, nagyban hozzájárulunk az egészséges, szép bőrképhez!

Itt leshetitek meg őket közelebbről a wepshopban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése