2015. március 12., csütörtök

Sonya Baked Palette, a kis csillogó szépség

Nagyon szuper kis palettára tettem szert a Sonya Baked Palette Heaven fantázianevet viselő kis összeállításában! 

Azt vettem észre, hogy az utóbbi időben eléggé megváltoztak a sminkelési szokásaim, például már nem kizárólag matt vagy maximum enyhén selyemfényű színeket használok a szemhéjamon, hanem bátrabban mászom bele nyakig egy-egy csillámos pan-be is! J
Ezen kívül eddig csak a barnás-földszínekkel éreztem jól magamat, de mára már merészebb lettem. Azért bevallom őszintén, gondolkodóba estem, hogy melyik palettát válasszam, mert hát a barna-arany árnyalatokat tartalmazó Earth nevet viselő összeállítás is gyönyörű!!



Ami a festék minőségét illeti, nincs ok panaszra! A mintákat alap nélkül húztam a kézfejemen, de a szememre tettem bázist, mielőtt felvittem volna a színeket, így nap közben egyáltalán nem potyogtak még a csillámok sem! A textúra jól kezelhető, és bár picit fura a színek elhelyezése, hogy ilyen kis gömbölydeden csücsülnek a bemélyedésekben, nem okoz problémát a felvitelkor. A kedvencem egyértelműen a lila, nagyon tetszik ez az árnyalat, de a sötét olivát is nagyon megszerettem, nem is gondoltam volna, hogy nekem ilyen jól állhat ez a szín! Az ezüstös, picit lilásan irizáló fehér nagyon szépen mutat a belső szemzugban, az óarany pedig egy matt barna sminket pár mozdulattal ünnepivé varázsol! Alig várom, hogy valamilyen alkalomra használhassam ezt a kombinációt! A pirosító inkább highlighter szerintem, annak viszont gyönyörű! Igyekeztem elkapni napfényben a csillogásukat, remélem, látszik valami abból, amit mutatni szerettem volna! J

 

A palettában van még két ecsetke is, ami kezdő sminkesnek jól jöhet, én azonban a megszokott ecseteimmel szívesebben és hatékonyabban dolgozom. A kompakt szerintem nagyon elegáns, masszív, jól záródik és helyet kapott benne egy szép nagy tükör is, így abszolút utazásbiztos!


3 féle összeállítás létezik, a cég honlapjáról vettem a képeket arról a kettőről, amivel én nem rendelkezem:


És ne felejtsem el megemlíteni, ami a legfontosabb számomra a termékben a jó minőség mellett: természetes alapanyagokból készült, nem allergizál!


Itt érhetitek el őket: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése