2015. március 4., szerda

F.I.T. 2 jelentés

Sziasztok,

eljött az idő, hogy végre jelentkezzem a F.I.T.2 tapasztalatokkal!

Őrült gyorsasággal telnek a napok, mindig van mit csinálni, de szerencsére ez nem jelenti azt, hogy ne tudnék odafigyelni a programra. Azaz pontosítok, nem is igazán kell odafigyelnem rá! Az elmúlt hetekben annyira részévé vált az életemnek és olyan könnyedén, hogy tényleg magától jön minden lépés! Azt hiszem, ezért hívják életmódváltásnak és a látványos alakváltozáson és megnövekedett energiaszinten túl ez az igazi értéke ennek a programnak: észrevétlenül változik meg az életmódunk!

El sem tudnám például képzelni az életemet mozgás nélkül, míg pár hónapja fogalmam sem volt, hová iktassam be a zsúfolt hétköznapokra! A program heti 5 edzést ír elő, de a múlthéten például én még a 6. napon se bírtam magammal és muszáj volt csinálnom valamit! J

Ami a kajcsit illeti, komoly nehézséget okozott az elején megenni az 1500-1700 kalóriát. Persze tudom, hogy némi sütivel könnyen orvosolni lehet az ilyesmit, de az a nagy helyzet, hogy már egyáltalán nem esem kísértésbe! Komolyan, az elmúlt időszakban nagyon sok fincsiséget kitaláltam és elkészítettem magamnak, amik semmivel sem rosszabbak a kalóriabomba péksütiknél vagy készen vásárolható egyéb termékeknél. Most annyi változott, hogy több fehérjét eszem és kalóriadúsabb zöldségeket, gyümölcsöket is nagyobb mennyiségben beteszek az étrendembe.

 

 

A kilóimban változás nem történt, azt hiszem, elég rendesen épül az izomzatom, mert a centiken viszont látszik az életmódváltásom eredménye. Múlthéten muszáj volt elmennem vásárolni és venni egy új farmert, mert egyszerűen tragédia volt a helyzet, mindegyik meglévő borzalmasan állt rajtam. Le is döbbentem rendesen, ugyanis az egykori 42-es helyett 38-asat vettem, és az a helyzet, hogy a hátam mögött a derekamnál még ebbe is belefér a kezem, de a 36-os méret enyhe túlzás lenne, az még a nagylábujjamra se jönne fel, nemhogy a combomra :D


Egyelőre ennyit, hamarosan jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése