2015. június 23., kedd

Sonya szemhéjtus

Végre! Végre! Végre!

A nagy öröm nem szól másnak, mint az új Sonya szemhéjtusnak, amit végre nekem is sikerült megkaparintanom! A szortimentfrissítés ezt a régen várt darabot hozta magával, ami abszolút hiánypótló a természetes kozmetikumok között! Eddig én a szempillaspirállal és egy ferde ecsettel ügyeskedtem, ha némi tusvonalra vágytam, de bevallom, ez nem sokszor fordult elő a rejtett szemhéjam miatt.

Nagyon sokféle tust próbáltam már, géleset, filceset, hagyományosat is, de a rejtett és olajos szemhéjamon semmi nem bizonyult tartósnak szemhéjalapozó és szemhéjpúderrel való fixálás ellenére sem. Az egyetlen megoldás számomra, ha annyira vékony vonalat húzok, hogy az ne érjen hozzá a szemhéjam felső részéhez akkor sem, ha éppen nevetek vagy hunyorgok. Ez tényleg csak a kis optikai tunning miatt fontos, a szempillák sűrűbbnek és hosszabbnak hatnak tőle és úgy definiálja a szemet, hogy közben azt nem nyomja össze. Az ilyen vékony vonalhoz azonban nagyon precíz kis eszközre van szükség.

Ezen a ponton el is érkeztünk a tesztalanyunkhoz, aki bizony tűhegyes fejjel rendelkezik, nagyon szépen és pontosan lehet vele dolgozni, tényleg élmény! A színe gyönyörű fekete, gyorsan szárad és nem irritálja a szemet sem.

 
  
Igyekeztem megmutatni, hogy vékony és vastag vonalakat is biztonsággal elő lehet csalogatni belőle



És a szememen az a nagyon vékonyka vonal…

Most mondjátok azt, hogy alaptalan az örömöm! J

Itt találjátok meg a webshopban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése