2015. május 4., hétfő

Sonya Perfect Pair Eyeshadow

A mai borongós hétkezdő napot ezekkel a színes szemfestékekkel gondoltam kicsit feldobni, remélem tetszeni fognak Nektek!


Ahogyan azt már a pirosítók kapcsán is meséltem Nektek, korábban nem fektettem túl nagy hangsúlyt a színes kozmetikumok használatára. A beauty blogok világába csöppenve azonban rájöttem, hogy még egy natúr színű szemhéjpúdert feldobva is előnyösen változtathatok a megjelenésemen. Rá is kaptam nagyon hamar az akkor népszerű Sleek palettákra, a krémes vonalon pedig természetesen a Color Tattoo-kat sem kerülhettem ki. Egyszerűen fogalmazva beépítettem a napi rutinomba a szemhéjszínezést is. Egy idő után azonban a szemhéjamon is ekcémához hasonló elváltozást figyeltem meg: egy terület viszketett, a dörzsöléstől nyilván kipirosodott és hámlani kezdett. Ezek után maradtam csak a szempillaspirálozásnál, hogy ne irritáljam tovább az érzékeny területet. Igen ám, de a tünetek hol enyhültek, hol kiújultak. Nem igazán értettem, mi lehet a baj, hiszen visszatértem a régi rutinomhoz. Az elmúlt hónapokban fokozatosan cseréltem le az arcápolási termékeim mellett a színes kozmetikumokat is, köztük a szempillaspirálomat és a szemfestéklemosómat (teszt róla is hamarosan) is. Úgy tűnik, ez hozta meg a végleges megoldást: mostanra végleg elmúlt a szemhéjam irritáltsága.
Ez azt jelenti, hogy visszatérhetek a szemhéjam sminkeléséhez is, és ilyen előzmények után nem kérdés, hogy erre is csak olyan termékeket fogok használni, amelyekben megbízhatok és nem fognak semmilyen problémát okozni.

Balról-jobbra: Forest, Ocean, Night sky, Sand dune, Beach, Waterfall

Ezek a kis duók nagyon belopták magukat a szívembe! Kezdetben én a matt festékekért voltam oda, ezért eléggé elszomorodva konstatáltam, hogy ezek bizony nem mattak. Csak pici selyemfénnyel rendelkeznek, így a bőrszínekkel remekül lehet satírozni, szép lesz a végeredmény.

 
Balról-jobbra: Night sky, Sand dune, Beach, Waterfall, Forest, Ocean

Pigmentáltságukat tekintve közepesnek mondanám őket, enyhe színezést is elérhetünk, de építeni is szépen lehet őket. Így bátran ajánlom kezdő sminkelőknek is!


A kompakt jól és biztonságosan zárható, a teteje pedig átlátszó, így egyből megtaláljuk a keresett darabot.

Hatféle színösszeállításban kaphatóak, itt nézhetitek meg őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése