2015. január 15., csütörtök

F.I.T. 1 - 1.nap

 

 

Jelentem, lassan vége a F.I.T.1 első napjának,  és túléltem! J
Reggelire csokis protein shaket ittam, amit nagyon szeretek és jó, hogy gyorsan megvan, vihetem is magammal, praktikus!
Utána edzettem kicsit, ebédre pedig barnarizset ettem tonhallal, rukkolával, répával és pici sajttal, joghurttal. Kb. 600-650 kcal, teljesen jól laktam.
Délután csipegtem pár szem datolyát, az esti mozira pedig vittem magammal a csokis shakemet. J
Most rukkolás-paradicsomos-mozzarellás salit eszem pici mogyoróval. Teljesen jól voltam egész nap, volt energiám. Következtetés: máskor is ilyen változatosan kellene étkeznem, jó nap volt! J

Induló méretek:
            Súly: 72,8kg
            Felkar: 33,5cm
            Mellkas: 89,2cm
            Vádli: 40,2cm
            Derék: 78,5cm
            Csípő: 95cm
            Comb: 64cm

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése